Endring av passord

Rask og enkel endring av passord

July 12, 2017 | Nyheter
Del

Til tider kan det være frustrerende å måtte utsette arbeidsoppgaver på grunn av glemt passord til kundedatabase eller andre systemer. Registrering av korrekt e-postadresse på brukeren din løser denne utfordringen for infotorgbrukere.

Det er ikke lett å huske passord til de ulike systemene som vi benytter i løpet av dagen. Dette kan skape utfordringer i jobbsammenheng, forsinkelser og unødvendig frustrasjon.

Vi på infotorg jobber kontinuerlig med å resette glemte passord for tusenvis av våre brukere. Dette kan bli mye enklere for deg som bruker. Registrer korrekt mailadresse på din bruker og benytt glemt-passord funksjonaliteten. Enklere blir det ikke.

Har din bruker blitt sperret?

Din bruker blir sperret etter 6 forsøk med feil passord. Du kan fortsatt benytte "Glemt passord" funskjonaliteten hvis du har trykket feil passord 5 ganger. Hvis du har blitt sperret, send mail med din bruker til onlineservice@evry.com så resetter vi passord.

Slik registrerer du e-postadresse på din bruker

Logg deg inn og klikk på Min konto -> Endre brukerinformasjon. Der finner du felt for registrering av mailadresse.

Har du glemt passord, eller har det utgått?

Er mailadressen din registrert så benytt «glemt passord» under innlogging. Du får tilsendt nytt passord automatisk. Er du blitt sperret etter tre forsøk, send mail til onlineservice@evry.com så sender vi nytt passord.

Får du ikke mail fra oss med nytt passord?

Automatisk genererte mail kan av og til havne i «spamfilteret». Sjekk «spammappa» i mailboksen din.

Får du fortsatt ikke logget inn?

Vi er opptatt å gi våre brukere rask og riktig respons på henvendelser. Send en mail til onlineservice@evry.com eller kontakt oss på telefon: 23 14 45 40.

Flere nyttige tips om innlogging finner du på Kundeservice.

Del
1.0