Ofte stilte spørsmål om modernisering av Folkeregisteret

Ofte stilte spørsmål om modernisering av Folkeregisteret

Vi i TietoEVRY gjør nå nødvendige tilpasninger til det moderniserte Folkeregisteret (FREG) og hjelper deg med overgangen fra Det sentrale Folkeregisteret (DSF). Her finner du svar på de vanligste spørsmålene som vi får om dette temaet.

Opplysninger fra Folkeregisteret er en helt sentral kilde for personopplysninger for mange offentlig og private virksomheter over hele landet. Vi kan levere både gamle og nye formater, alt tilpasset dine behov.

Flere nye løsninger for det Moderniserte Folkeregisteret er under utvikling og vil tilbys våre kunder etter hvert som disse blir ferdige. Mer informasjon om dette vil bli lagt ut her på infotorg, og formidlet via våre nyhetsbrev.

Her finner du spørsmål og svar om det Moderniserte Folkeregisteret (FREG)

Vi får mange spørsmål rundt overgangen fra gammel til nytt register. Du finner svar på de vanligste spørsmålene under «Hva lurer du på?», på vår Kundeservice-side i topp menyen.

Eksempel på spørsmål som mange har stilt til oss:

Du finner også mer informasjon om det moderniserte Folkeregisteret (FREG) i disse artiklene:

Web-oppslag og integrasjon mot modernisert Folkeregister

Tilgang til folkeregisterinformasjon for kommuner

Modernisert Folkeregister 

Covid-19 vaksineringslister med telefonnummer for kommuner

Vi hjelper deg

Har du andre spørsmål eller trenger hjelp med tilgang til det moderniserte Folkeregisteret? Ta gjerne kontakt med våre rådgivere så hjelper vi deg!

Kontakt oss
Del

Vil du vite mer om Folkeregisteret?

TietoEVRY er distributør av informasjon fra Folkeregisteret for Skatteetaten. Her finner du juridisk informasjon om personer i Norge.

Les mer og bestill