Webinar 24 mars: Enkel overgang til nytt Folkeregister

Webinar 24 mars: Enkel overgang til nytt Folkeregister

Alle som benytter dagens Folkeregister må ta i bruk ny løsning i løpet av 2021. I vårt webinar gir vi deg oversikt over hva du må gjøre når du skal ta i bruk det nye moderniserte Folkeregisteret.

Bli med på webinar om nytt Folkeregister

Vi tilbyr en enkel og sømløs overgang fra gammelt til nytt register. Overgangsløsning for deg som ønsker å få dataene levert i samme format som i dag - uten større tekniske tilpasninger.

I dette webinaret får du:  

  • Vite mer om alternative løsninger som finnes. 
  • Oversikt hva du må gjøre innen 31.12.2021, for fortsatt å motta folkeregisterdata fra oss. 
  • Kort informasjon om våre ulike Folkeregisterleveranser: infotorg,

Enkel, trygg og sikker leveranse av data fra erfarne spesialister 

TietoEVRY har mer enn 30 års erfaring med distribusjon av folkeregisteropplysninger. Vi har bistått Skatteetaten i moderniseringsarbeidet, samt utviklet nye og nyttige løsninger for våre kunder. 

Vi vil fortsette å levere Folkeregisteret til alle typer virksomheter: kommuner, finansinstitusjoner, helseforetak, private bedrifter osv., også etter 31.12.2021.

Ta kontakt med onlineservice@tietoevry.com for planlegging av overgangen.

Presentasjon til dagens webinar finner du her, samt svar på spørsmål som vi fikk under webinaret.

Alle som meldte seg på webinaret har fått dette tilsendt på e-post. Har du flere spørsmål om overgangen til nytt Folkeregister, ta kontakt med oss. Vi hjelper dere gjerne. 

Kontakt oss
Del

Modernisert Folkeregister

Vi i TietoEVRY gjør nå nødvendige tilpasninger til det moderniserte Folkeregisteret (FREG) og hjelper deg med overgangen fra Det sentrale Folkeregisteret (DSF)

Les mer